Gyakran ismételt kérdések

 Van-e minimális vásárlási értékhatár?

Nincs minimális vásárlási értékhatár.

 

Lehet-e személyesen vásárolni? 

Igen lehet. Személyesen vásárolni méhészboltunkban (Baja, Gárdonyi G.u34.) van lehetősége. A készleten lévő áruról érdeklődjön telefonon. (+36209187505)



Regisztráció szükséges a vásárláshoz?

A webáruházon keresztül történő vásárláshoz nem szükséges a regisztráció. A vásárlás regisztráció nélkül és regisztrációval is végezhető. A regisztráció nélkül alkalmi fiókos vásárlás jön létre. Vásárlását minden esetben e.mail-ben visszaigazoljuk.
A alkalmi fiókos vásárlás hátránya, hogy a regisztrált felhasználókhoz képest a szállítási és számlázási adataikat és minden vásárláshoz szükséges adatot minden vásárlás alkalmával újra meg kell adni, ugyanakkor a regisztrált felhasználóknak erre nincs szükség, mert belépés után a rendszer felismeri ezeket.

 

Hogy tudok regisztrálni?

A regisztráció az első vásárlással együtt is megoldható, vagy a „jelentkezzen be” menüpont alatt végezhető.

 

A regisztráció és a rendelés menete:

  • A  termékre lépve választhatja ki a megrendelni kívánt terméket/ termékeket
  • A kosárba gombra kattintva kezdeményezheti a megrendelést
  • A személyes adatok és szállítási mód megadása után lehetősége van a regisztrációhoz szükséges adatok megadására is
  • A fizetés gombra kattintva választhatja a szállítási módot, majd véglegesítheti megrendelését

Hogy kapok visszaigazolást a rendelésről?

A rendelésről automatikus visszaigazolást küldünk az Ön által megadott email címre, mely tartalmazza a rendelés adatait, és további tájékoztató jellegű információkat. Amennyiben megkapta ezt az értesítő emailt, ez azt jelenti, hogy a rendelés sikeresen rögzült, és továbbításra került felénk.Amennyiben rendelésével kapcsolatban bármi kérdése van, keressen minket elérhetőségeinken.

 

Raktárkészlet

A termékek mellett minden esetben megjelenik a „raktáron”, vagy a „rendelésre” címszó. A termékeket megtekintheti méhészboltunkban ( Baja, Gárdonyi G. u. 34.)

 

Mennyi idő alatt kaphatom meg a megrendelést?


A szállítási idő függ a kiválasztott szállítási módtól. Raktárkészletről azonnal tudunk szállítani, raktárkészletről nem lévő termékeinknél a szállítási idő várhatóan 14 munkanap.

Személyes átvételre méhészboltunkban van lehetősége 1 munkanapon belül.

 

A MPL mikor szállít?

Partnerünk hétköznap munkaidőben szállít, 8.00 - 17.00 óra között.

 

Van lehetőség a feladott csomag nyomkövetésére?

Igen, van lehetősége. Kérésre megküldjük a kísérő okirat számot, melyet a  http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes weboldalon tud követni a kisérő okiratszám megadásával.

 

Felhív a futár az érkezése előtt?

Külön kérés esetén hívja a futár érkezése előtt a kiszállítás pontos időpontjáról, ezért regisztrációkor kérjük adja meg telefonszámát és kérje a kiértesítést

 

Ha meglévő rendelésemmel kapcsolatban van kérdésem, kihez fordulhatok?

Fordulj bátran vevőszolgálatunkhoz az oldalon található elérhetőségek bármelyikén. Kérjük, a gyors ügyintézés érdekében minden esetben keresd elő a rendelésed sorszámát, melyet a visszaigazoló e-mailek tárgyában megtalálsz!

 

Az árak tartalmazzák-e az Áfát?

A weboldalon feltüntetett árak bruttó árak, melyek tartalmazzák az ÁFA-t

 

Kapok-e számlát a megrendelésről?

Természetesen igen. A számlát és a jótállást mindig a csomagban helyezzük el.