Van-e minimális vásárlási értékhatár?
Nincs minimális vásárlási értékhatár.
Lehet-e személyesen vásárolni?
Igen lehet. Személyesen vásárolni méhészboltunkban (Baja, Gárdonyi G.u34.) van lehetősége. A készleten lévő áruról érdeklődjön telefonon. (+36209187505)
Regisztráció szükséges a vásárláshoz?
A webáruházon keresztül történő vásárláshoz nem szükséges a regisztráció. A vásárlás regisztráció nélkül és regisztrációval is végezhető. A regisztráció nélkül alkalmi fiókos vásárlás jön létre. Vásárlását minden esetben e.mail-ben visszaigazoljuk.
A alkalmi fiókos vásárlás hátránya, hogy a regisztrált felhasználókhoz képest a szállítási és számlázási adataikat és minden vásárláshoz szükséges adatot minden vásárlás alkalmával újra meg kell adni, ugyanakkor a regisztrált felhasználóknak erre nincs szükség, mert belépés után a rendszer felismeri ezeket.
Hogy tudok regisztrálni?
A regisztráció az első vásárlással együtt is megoldható, vagy a „jelentkezzen be” menüpont alatt végezhető.
A regisztráció és a rendelés menete:
Hogy kapok visszaigazolást a rendelésről?
A rendelésről automatikus visszaigazolást küldünk az Ön által megadott email címre, mely tartalmazza a rendelés adatait, és további tájékoztató jellegű információkat. Amennyiben megkapta ezt az értesítő emailt, ez azt jelenti, hogy a rendelés sikeresen rögzült, és továbbításra került felénk.Amennyiben rendelésével kapcsolatban bármi kérdése van, keressen minket elérhetőségeinken.
Raktárkészlet
A termékek mellett minden esetben megjelenik a „raktáron”, vagy a „rendelésre” címszó. A termékeket megtekintheti méhészboltunkban ( Baja, Gárdonyi G. u. 34.)
Mennyi idő alatt kaphatom meg a megrendelést?
A szállítási idő függ a kiválasztott szállítási módtól. Raktárkészletről azonnal tudunk szállítani, raktárkészletről nem lévő termékeinknél a szállítási idő várhatóan 14 munkanap.
Személyes átvételre méhészboltunkban van lehetősége 1 munkanapon belül.
A MPL mikor szállít?
Partnerünk hétköznap munkaidőben szállít, 8.00 - 17.00 óra között.
Van lehetőség a feladott csomag nyomkövetésére?
Igen, van lehetősége. Kérésre megküldjük a kísérő okirat számot, melyet a http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes weboldalon tud követni a kisérő okiratszám megadásával.
Felhív a futár az érkezése előtt?
Külön kérés esetén hívja a futár érkezése előtt a kiszállítás pontos időpontjáról, ezért regisztrációkor kérjük adja meg telefonszámát és kérje a kiértesítést
Ha meglévő rendelésemmel kapcsolatban van kérdésem, kihez fordulhatok?
Fordulj bátran vevőszolgálatunkhoz az oldalon található elérhetőségek bármelyikén. Kérjük, a gyors ügyintézés érdekében minden esetben keresd elő a rendelésed sorszámát, melyet a visszaigazoló e-mailek tárgyában megtalálsz!
Az árak tartalmazzák-e az Áfát?
A weboldalon feltüntetett árak bruttó árak, melyek tartalmazzák az ÁFA-t
Kapok-e számlát a megrendelésről?
Természetesen igen. A számlát és a jótállást mindig a csomagban helyezzük el.